360 grādu produktu fotografēšana ir tehnika, kas ļauj interneta veikala apmeklētājam redzēt produktu no visiem leņķiem, nodrošinot pilnīgu priekšmeta apskati no visiem rakursiem.
360 grādu produktu fotografēšana parasti tiek izmantota e-komercijā un tiešsaistes mārketingā, jo tā klientiem sniedz detalizētāku un interaktīvāku produkta skatījumu. Tas ļauj klientiem tuvināt un tālināt, pagriezt produktu un redzēt to no visiem leņķiem, palīdzot viņiem pieņemt pārdomātākus pirkuma lēmumus. To izmanto arī uzņēmumi, lai demonstrētu savus produktus saistošākā veidā, piemēram, savā vietnē vai sociālo mediju platformās.
Process ietver vairāku produkta fotogrāfiju uzņemšanu dažādos leņķos un pēc tam to savienošanu, lai izveidotu nevainojamu 360 grādu skatu. Lai izveidotu 360 grādu produkta attēlu, fotogrāfs parasti izmanto specializētu pagrieziena galdu vai rotējošu platformu. Produkts tiek novietots uz pagrieziena galdiņa, un kamera ir novietota tā, lai tvertu produktu no visiem leņķiem, kad tas griežas. Kad visi attēli ir uzņemti, tie tiek apstrādāti, izmantojot specializētu programmatūru, kas tos savieno kopā, lai izveidotu galīgo 360 grādu attēlu.
Lai rotējošās bildes ievietotu mājas lapā var izmantot dažādus bezmaksas spraudņus, kurus uzstāda WordPress mājas lapām vai atsevišķas platformas, kas piedāvā tās saglabāt uz sava servera un tad jums tikai atliek iekopēt kodu savā lapā.
Bildes jūs variet izmantot gan mājas lapā, gan drukas materiāliem un citām reklāmām. Ir iespēja arī saglabāt attēlu kā gif animāciju vai mp4 video failu, ko tālāk var ievietot sociālajās platformās, kā Facebook un Instagram vai TikTok.
Veidojot 360 grādu fotogrāfijas jūs iegūstiet arī video formātu un gif formātu, ko var ievietot arī sociālos tīklos kā Instragram, Facebook, Tiktok uc.